1. Ik heb een uitnodiging ontvangen, maar het lukt me niet om bij de GPI te komen.
Volg onderstaande stappen om je GPI-uitnodiging te openen.
2. Als ik een kandidaat wil toevoegen, krijg ik de melding dat het e-mailadres al in gebruik is.
Neem contact met ons op door onderstaand contactformulier in te vullen.
Geef hierbij het volgende aan:
3. Ik ervaar problemen met de GPI-afname. Wat moet ik nu doen?
Controleer of sprake is van een van de onderstaande situaties.
Heb je problemen ervaren? Dan raden we aan de GPI te starten in een incognitovenster. In Google Chrome kun je een incognitovenster openen door op de drie puntjes rechts bovenin te klikken en vervolgens op ‘Nieuw incognitovenster’. In Microsoft Edge kun
je dit doen door op de drie puntjes rechts bovenin te klikken en te kiezen voor ‘Nieuw Inprivate-venster’. Via dit venster kan je inloggen in je account via https://gpi.explainsafe.nl/nl/login. Via de oranje knop ‘GPI Starten’ kom je weer in de GPI.
Om de GPI te hervatten, kun je de GPI-instructie later vanuit je account opnieuw starten. Het systeem onthoudt (maximaal een week!) het onderdeel waar je gebleven was en vanaf dit onderdeel kan de instructie vervolgd worden. Log opnieuw in en start de
GPI. Na de netwerktest kies je ‘Hervat de GPI waar je gebleven bent’.
Heb je een dringende vraag?
Onze chatbot staat je graag te woord.
Wij zijn hiernaast op werkdagen van 13:00 tot 17:00 uur te bereiken op + 31(0) 33 450 47 48.
Bezoekadres
Disketteweg 6
3821 AR Amersfoort
Contact opnemen
E:
support@explainsafe.nl
T: +31(0) 33 450 47 48
Bedrijfsinformatie
Smart Educational Tools is een handelsnaam van Stichting
eX:plain
KvK: 41189888
Btw-nummer: NL 8048.47.058.B.01