Onderstaand tref je de meest gestelde vragen over de GPI.
Hoe start ik de GPI na ontvangst van mijn uitnodiging? Klik hier voor meer informatie hoe je als kandidaat de GPI kunt starten.
Als ik een kandidaat wil toevoegen, krijg ik de melding dat het e-mailadres al in gebruik is. Als gebruiksbeheerder kun je hier vinden wat je moet doen als een e-mailadres van een kandidaat al in gebruik is.
De gegevens van een medewerker staan niet goed in het certificaat, wat nu? Meer informatie over het wijzigen van gegevens op een certificaat staat hier.
Ik ervaar problemen met de GPI-afname. Wat moet ik nu doen? Als je niet verder komt in de GPI-instructie, raden we je aan deze tips door te nemen.
Ik ben zzp'er, hoe volg ik de GPI? Hier vind je alle informatie die je als zzp'er op weg helpt!
Andere vragen? Bekijk onze Veelgestelde vragen! Hier staan nog veel meer vragen en antwoorden.
Tip: We hebben ook handige handleidingen, voor de GPI-bedrijfsbeheerder, zzp’er en poortwachter, voor de GPI-kandidaat en over het registratie- en aanmeldproces.
Heb je een dringende vraag?
Onze chatbot staat je graag te woord.
Wij zijn hiernaast op werkdagen van 13:00 tot 17:00 uur te bereiken op + 31(0) 33 450 47 48.
Bezoekadres
Disketteweg 6
3821 AR Amersfoort
Contact opnemen
E:
support@explainsafe.nl
T: +31(0) 33 450 47 48
op werkdagen van 13:00 tot 17:00 uur
Bedrijfsinformatie
Smart Educational Tools is een handelsnaam van Stichting
eX:plain
KvK: 41189888
Btw-nummer: NL 8048.47.058.B.01