Sinds 1-3-2021 hanteren we in het kader van AVG een bewaartermijn voor de persoonsgegevens van kandidaten. Dit houdt in dat kandidaten die langer dan een jaar niet waren ingelogd of een toets succesvol hadden behaald geautomatiseerd uit ons systeem worden verwijderd. We hebben echter meldingen ontvangen van kandidaten die wel voldeden aan de twee maximale bewaartermijnen, maar toch een open uitnodiging hebben gekregen, en dus nu 'onterecht' verwijderd zijn. Alle inlogcodes die hierbij gebruikt zijn zullen hersteld worden, de kandidaten die het betrof zullen opnieuw toegevoegd moeten worden door het desbetreffende bedrijf of ze zullen zelf opnieuw een registratie moeten uitvoeren. Excuses voor het ongemak.

Factuur

In het menu hieronder vind je veelgestelde vragen en antwoorden over het kopen van inlogcode(s) en de werking van de GPI. Weet je niet welke poortinstructie je nodig hebt? Neem dan contact op met je opdracht- of werkgever. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Kies ‘Bedrijf‘ bij het inloggen. Klik op ‘Overig’. Kies in de dropdown voor ‘Facturen’. Op deze pagina staan de facturen die zijn verzonden en heb je ook de mogelijkheid om deze te downloaden.