Hoe kunnen wij u helpen?

Top 3 vraag & antwoord

Hieronder staan drie vragen die wij regelmatig ontvangen. Staat uw vraag er niet tussen? Kijk dan op het complete overzicht van vraag en antwoord: Overzicht vraag en antwoord

  1. Mijn GPI loopt vast. Wat moet ik doen?
  2.  Probeer een andere browser. Wij raden Chrome, Firefox en Safari aan.
     Probeer het op een ander apparaat.

  3. Mijn werknemers, of ikzelf, hebben de uitnodiging niet ontvangen. Kan de uitnodiging opnieuw verstuurd worden?
  4.  Controleer of het e-mailadres correct is. Controleer of de e-mail niet in de ongewenste  mail is gekomen. Een herinnering van de uitnodiging kan via tabblad “uitnodiging  verstuurd” opnieuw verstuurd worden.

  5. De GPI loopt vast bij het inleveren. Wat moet ik doen?
  6.  Vernieuw de pagina door op de knop F5 te drukken.

Handleidingen

Meer uitleg over een account aanmaken, inloggen, kandidatenbeheer en het maken van de GPI, vindt u hier: Handleidingen

Contact

Weet u niet welke GPI u nodig heeft? Neem dan contact op met uw opdrachtgever of werkgever.

Heeft u een andere vraag die u niet kunt terugvinden in de handleidingen: Handleidingen of het overzicht vraag & antwoord: Overzicht vraag en antwoord? Neem dan contact met ons op via het formulier hieronder.

Contactformulier

Heeft u een dringende vraag?
Wij zijn op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur te bereiken op + 31(0) 33 450 47 48.

Contactgegevens

Bezoekadres
Disketteweg 6
3821 AR Amersfoort

Contact opnemen
E: support@explainsafe.nl
T: +31(0) 33 450 47 48

Bedrijfsinformatie
Smart Educational Tools is een handelsnaam van Stichting eX:plain
KvK: 41189888
Btw-nummer: NL 8048.47.058.B.01